Bli medlem

Västmarken lajv riktar sig främst till lajvintresserade barn och ungdomar. Alla nya deltagare är välkomna att testa att lajva med oss en gång utan kostnad. De barn som därefter vill återkomma önskar vi blir medlemmar i föreningen. Förälder är välkommen att delta på lajv. Man behöver inte vara med varje gång, men gärna minst en. Vi behöver vara några vuxna deltagare varje gång för att kunna ordna bra lajv på ett säkert sätt. Det kan finnas roliga roller att spela under lajvet om man vill, men det går också bra att bara vara statist i lägret för att skapa en intressant miljö för barnen.

Om du vill bli medlem registrerar du dig i Västmarken Lajv via vårt riksförbund Sveroks hemsida:

I samband med det betalar du medlemsavgift och terminsavgift direkt via swish 123 – 287 54 82 eller via plusgiro 79 76 51 – 7.

För 2023 är medlemskapet kostnadsfritt men vi vill fortfarande att du blir medlem! Medlemskap innebär också att deltagare är försäkrade under aktiviteten via vårt riksförbund Sverok. Läs mer på Sveroks hemsida, medlem.sverok.se/forsakring/.

Hantering av personuppgifter

De personuppgifter som medlem eller förälder/vårdnadshavare uppger till föreningen kommer inte att delges till tredje part utan medgivande.

Undantag till ovan är ungdomsförbundet Sverok dit föreningen är ansluten, vilka kan använda uppgifterna som underlag för bidragsansökningar, ringkontroller, informationsutskick och enkäter.

Genom medlemskap accepterar medlemmen att Sverok tar del av personuppgifter. Sverok hanterar personuppgifter enligt PUL. Mer information om Sverok finns på www.sverok.se.